HOBBYSIA

HOBBYSIA

Her vil du finne bilder/kommentarer av noe av det jeg lager.

Syns det er kjempemorsomt med kommentarer, så legg gjerne igjen spor etter d
eg:)

onsdag 9. mars 2011

Nytt konfirmasjonskort


Etter herlige dager i havgapet med stort sett storm i kastene, ble det i dag igjen tid til litt kortlaging.
Et nytt konfirmasjonskort ble til. Målene er 14x10 cm, brukte en rest kartong kjøpt på Panduro. Ikke noe pyntepapir, har brukt blonder, kakeservietter, pynt. Tags i serviettlommen på fremsiden og i tagsen inni kortet fungerer som pengelomme.

Halve uka har gått og nå gleder jeg meg til kortkveld i morgen hvor vi sammen kan inspirere hverandre:)
Ha en flott onsdagskveld.
Og igjen...tusen takk for fine kommentarer i bloggen min.
Klem:)

3 kommentarer:

Karin sa...

Jeg er SÅ imponert over alt det fine du lager! Er på Hamar:) ha ei fin helg:)

Gunn`s Kort sa...

Så nyyydelig!! Lekre farger og flott pyntet! Klem:)

Unn Kristin sa...

Tusen takk til dere. Ha ei riktig god helg:))