HOBBYSIA

HOBBYSIA

Her vil du finne bilder/kommentarer av noe av det jeg lager.

Syns det er kjempemorsomt med kommentarer, så legg gjerne igjen spor etter d
eg:)

søndag 28. august 2011

Nå er det lenge siden.....

...jeg har lagt ut noe i bloggen, for så vidt har det blitt lite hobbyvirksomhet de siste to ukene. Augustværet har vært helt fantastisk og det har vært koselige og varme utekvelder. Det er så flott nå når det begynner å bli mørkt om kveldene og stearinlysene kommer til sin rett igjen. Innimellom dette så har gammelt kjøkken blitt som nytt!!!! Tuuusen takk til gode venner, og en nevenyttig snekkersønn for hjelpen (ikke helt ferdig enda, men...). Resultatet ser dere i hvert fall her





Innimellom sparkling og maling har har jeg fått til dette kortet. En skøyer og superaktiv gutt fyller 7 år om noen dager, og gu'mor må sende pakke og kort i posten.

Denne helga har vært viet gode venner, god mat og godt drikke inni fjellet i et aldeles nydelig vær.
Ny uke står snart for døren. Kos dere der ute:)

1 kommentar:

Karin sa...

Gratulerer med nytt kjøkken! Jeg må vel innspisere snart!!