HOBBYSIA

HOBBYSIA

Her vil du finne bilder/kommentarer av noe av det jeg lager.

Syns det er kjempemorsomt med kommentarer, så legg gjerne igjen spor etter d
eg:)

onsdag 3. oktober 2012

Mariusvotter


Der var votteprosjektet i havn og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Og nå kan mottakeren vente seg en varm gave i posten.

Mønsteret er rapporter identisk med Marius-mønsteret. Maskeantall og lengde, garntype og pinnestørrelse er tatt fra en modell av Hjertevotten. Jeg har mikset rekkefølge på rapportene og justert mønsterrapportene underveis sånn at de skulle passe maskeantallet. Litt arbeid med den første votten, men nr to gikk raskt å strikke. Så disse er blitt til den siste uken mellom alt papirarbeidet.

3 kommentarer:

Bodil sa...

Ja se der, de ble fine. Tenker mottaker blir fornøyd med disse og holder varmen på hendene i vinter :)
klem :)

Unn Kristin sa...

Tusen takk Bodil, for fine og koselige tilbakemeldinger i bloggen min. Ønsker deg en super helg:-)
Klem.

Gunn`s Kort sa...

Kjempeflotte Mariusvotter!
Klem fra Gunn